,,Погоджено” ,,Погоджено” «Затверджено»

Начальник Чортківського Начальник управління Директор дошкільного районного управління освіти,молоді та спорту навчального закладу №7

Чортківської міської ради

Головного управління

Держпродспоживслужби

в Тернопільській області

________ І.Б.Вільчинський ____ Л.М.Поліщук _____ О.В.Наконічевська

Підпис Підпис Підпис

Паспорт

їдальні (харчоблоку) закладуосвіти

Паспорт розроблено з урахуванням вимог Санітарного регламенту для

закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОЗ України

від 25.09.2020 №2205 і зареєстрованого в Мінюсті України 10.11.2020 р. за

№ 1111/35394

1. Назва закладу

Дошкільний навчальний заклад №7

2. Адреса

вул.В.Великого,26, м.Чортків, Тернопільська обл., 48500

3.Прізвище, ім’я по батькові керівника закладу, телефон

Наконічевська Олена Василівна, 38- 098- 92- 60- 908

3.1 Прізвище, ім’я по батькові медичного працівника закладу, телефон

Максимчук Тетяна Ярославівна, 38- 096- 039- 00- 49

3.2 Прізвище ім’я по батькові ФОП (орендаря) їдальні (харчоблоку) , телефон ______________________________________________________________________

4. Проектна потужність закладу 176 чол

5. Фактична кількість учнів 126 чол

6. Кількість учнів, які охоплені гарячим харчуванням 126.

графік харчування 3-ох разове.

7. Вартість харчування на одну дитину (грн.) до 3-х - 38,00, від 3 до 7 - 50,00

8. Кількість учнів, які отримують буфетну продукцію (для закладів загальної середньої освіти) немає.

9. Дата та № державної реєстрації потужності з виробництва та /або обігу харчових продуктів харчоблоку закладу r-UA-19-16-161, 29 вересня 2016р.,

його розташування:

в загальному корпусі закладу, побудований за типовим проектом.

10. Водопостачання (централізоване, локальне від артсвердловини, локальне від криниці з розводкою водогінної мережі до виробничих приміщень, децентралізоване – від криниці без розводки водогінних мереж)

централізоване

Стан водогінної мережі: в задовільному стані

11. Гаряче водопостачання (централізоване, локальне) локальне (нагрівання води за рахунок встановлення бойлера) функціонує справно (так/ні) так, наявність резервного гарячого водопостачання немає.

12. Опалення (централізоване, локальне, пічне), його справність

Централізоване

13. Водовідведення стічних вод (централізоване, локальне на малі очисні споруди, на вигріб, відсутнє взагалі) централізоване. Стан мережі водовідведення потребує часткової заміни.

14. Вентиляція ( загально-обмінна природна та (або) з механічним збудженням, місцева від технологічного обладнання, від мийних ванн). Стан системи вентиляції

Загально –обмінна природна з механічним збудженням. Потребує заміни коробів та встановлення вентиляційних зонтів, на харчоблоці.

15. Освітлення (природне, штучне), обладнане захисними елементами для усунення загрози забруднення харчових продуктів, (так/ні) В закладі достатній рівень освітленості (достатня кількість вікон згідно проектної документації). 90% ламп замінено на світолодіодні. На харчоблоці всі освітлювальні прибори закритого типу, захищені арматурою.

16. Оздоблення поверхонь стін, стелі, підлоги відповідає вимогам нормативно-правових актів (так/ні) так

17. Наявність необхідного набору виробничих цехів, їх санітарно-технічний стан, забезпеченість технологічним обладнанням (цех первинної обробки овочів, м’ясо-рибний цех, гарячий цех, мийне відділення столового посуду, мийне відділення кухонного посуду) в наявності приміщення для приготування їжі, відділення для первинної обробки овочів та відділення для миття кухонного посуду.

18. Наявність умов для обробки яєць (виділене місце, промарковані ємкості) - (так/ні) так

19. Наявність умов для дотримання правил особистої гігієни персоналом в кожному виробничому та складському приміщеннях – умивальники (так/ні) відсутні умивальники в складському приміщенні.

20. Забезпечення харчоблоку достатньою кількістю: кухонного посуду

(так/ні %) 75%, столового посуду (так/ні %) 75%, розроблювального інвентарю (так/ні %) 80%, розроблювальних столів та реманенту (так/ні % ) 100%, мийних ванн (так/ні) 80%, мийних засобів (так/ні %) 100%, наявність сертифіката відповідності (так/ні) так ; дезінфекційних засобів (так/ні) так, наявність свідоцтва про державну реєстрацію даного дезінфекційного засобу (так/ні) так, наявність регламенту на використання (методичні вказівки) (так/ні) так; прибирального інвентарю (так/ні) так, дотримання умов зберігання (так/ні) так.

21. Наявність достатньої кількості складських приміщень (так/ні %) так, 100%.

22. Забезпеченість холодильним обладнанням (так/ні %) 90%,

перелік наявного обладнання

морозильна камера – 1 шт

холодильник – 1 шт харчоблок,

холодильник – 1 шт комора.

Є потреба у придбанні холодильника для молочних продуктів, та морозильної камери для зберігання риби, тощо.

23. Забезпеченість технологічним обладнанням (так/ні %), перелік наявного обладнання

4 електроплити з вмонтованими духовими шафами, жаровня, електромясорубка

потреба у заміні (так/ні) потрібен ремонт 3 плит.

24. Наявність умов для зберігання та миття зворотної тари (так/ні) так.

25. Обідня зала: кількість і достатність посадкових місць (так/ні %), наявність умов для дотримання дітьми правил особистої гігієни (умивальники при вході до обіднього залу, їх справність, електрорушники (так/ні)

Приймання їжі дітьми проводиться безпосередньо в групах

26. Наявність необхідного набору приміщень для персоналу (роздягальна, кімната приймання їжі, санітарний вузол, душова (так/ні), їх стан

Є роздягальня, санітарний вузол, і окремо виділене місце для приймання їжі.

27. Кількість працюючого персоналу 4 чол.; наявність у всіх працюючих відповідної освіти (так/ні) так, своєчасне та повне проходження працюючими обов’язкового медичного огляду відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 №280 (так/ні) так,згідно графіку; забезпечення працюючих санітарним одягом (так/ні) так, два комплекти спецодягу, проведення навчання санітарно-гігієнічному мінімуму (так/ні) так, один раз

28. Дотримання технологічного процесу приготування готових страв відповідно до картотеки страв (так/ні) так.

29. Наявність документації з контролю за організацією та якістю харчування дітей (так/ні) так.

30. Впровадження в закладі постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) (так/ні) ні.

31. Наявність договору на обслуговування їдальні, укомплектованість кадрами. Перелік постачальників харчових продуктів та сировини, наявність експлуатаційного дозволу у кожного постачальника та (або) дата та № державної реєстрації потужності з виробництва та /або обігу харчових продуктів у кожного постачальника:

ФОП Прусік О.Ю. від 30.11.2016р. №730, ПАП «Березина» від 21.10.2020р. №19-16-618, ТОВ «Ілла» від 10.01.2017р. №64, ТзВО «Радивилівмолоко», від 12.01.2015р. №17-13-21/МР, ПП «Файний пекар» від 04.08.2016р. №134, ФОП Німець В.І. від 06.06.2017р. №133, ПАП «Добробут» від 26.09.2018р. №01-32/179, ТОВ «Солден трейд» від 27.01.2021р. №19-15-601/3, ПП «Харчовик» від 02.12.2020р/ r-UA-19-15-596, ФОП Козак Л.А. від 19.09.2016р. r-UA-19-04-149/

32. Наявність супровідної документації на продукти харчування та продовольчу сировину (так/ні) так.

33. Дотримання умов при поводженні з харчовими відходами (так/ні) так, наявність угоди на вивезення твердих побутових відходів (так/ні) так, договір про надання послуг №1 від 04.01.2021р..

34. Проведення заходів щодо запобігання проникнення шкідників (дезінсекція, дератизація, забезпеченість сітками, екранами) (так/ні) так , наявність угод на проведення дератизації, дезінсекції (так/ні) так, договір №40 від 18.02.2021р..

35. Обладнання буфетів (для закладів загальної середньої освіти) та буфетних груп (для закладів дошкільної освіти):

Rнаявність умов доставки готових страв з харчоблоку до груп та буфетів закладу (так/ні) ні;

Rобладнання буфетів та буфетних груп закладу відповідно до вимог чинного законодавства (так/ні) ні; забезпеченість мийними ваннами (так/ні) ні, наявність проточної холодної та гарячої води (так/ні) ні, справність санітарно-технічного обладнання (так/ні) ні;

Rзабезпеченість достатньою кількістю столового посуду (так/ні) ні, мийними засобами (так/ні) ні, прибирального інвентарю (так/ні) ні, розроблювального реманенту (дошки, ножі) (так/ні) ні;

Rзабезпечення умов зберігання столового та кухонного посуду (наявність шафи, сушок тощо) (так/ні) ні.

36. План заходів щодо покращення санітарно-технічного стану їдальні (харчоблоку) з метою приведення їх у відповідність до діючих вимог чинного законодавства

1. Впровадження централізованої програми лабораторного контролю.

2. Заміна витяжної системи.

3. Проведення ремонту складського приміщення харчоблоку.

4. Заміна розроблювального реманенту (дошки,ножі) на нові.

5. Оновлення частини кухонного посуду (кастрюлі, сковороди).

6. Придбання холодильника та морозильної камери.

Дата складання паспорту ______________ 2023 рік

число, місяць

Підписи: _____ Т.Я.Максимчук Відповідальна особа за організацію харчування в

ДНЗ №7. Старша медична сестра

Кiлькiсть переглядiв: 213

Коментарi